آغاز به کار وبسایت

سلام علیکم

همانطور که استحضار دارید هر ملت را به وطن و زادگاهش می شناشند . در حقیقت موطن و زادگاه هر کس شناسنامه و هویت آن فرد خواهد بود که آن را از دیگر کسان متمایز می سازد و ما مفتخریم که در ایران زمین و در خته زرخیز و فرهنگ پرور و فرهنگ دوست، منطقه علم و ادب و دیانت -شبستر- رشد و نمو یافته ایم و خود را مرهون و وام دار این سرزمین عزیز می دانیم و بر خود  فرض می دانیم گامهای هر چند کوچک، در راه اعتلای فرهنگ سرزمینمان – منطقه ارونق و انزاب– و شناساندن مفاخر این منطقه برداریم و آنان را که تمامی مساعی، عمر ، مال و جان عزیزشان را در جهت پیشرفت مردم کشور و منطقه مصروف داشته اند، بشناسانیم.

ما از راه اندازی این سایت، چندین هدف را دنبال می نماییم؛ که ذیلاً بطور اختصار عنوان می گردد :

1-  شناساندن و معرفی استعداد های خدادادی و اقتصادی و کشاورزی و صنعتی منطقه

2-  شناساندن مفاخر قدیم و جدید این منطقه در زمینه های مختلف، به مردم ایران و منطقه

3–  ایجاد ارتباط موثر بین همشهریان و افرادی که از این منطقه به سایر مناطق کشور و جهان مهاجرت نموده اند .

4-  تبلیغات برای فروش محصولات تولیدی منطقه و همچنین معرفی و تبلیغ محصولات تولیدی توسط همشهریانی که در سایر نقاط کشور در امر تولید فعالیت می نمایند .

5-  تبلیغات برای فروش کتب و بسته های آموزشی که توسط مفاخر قدیم و جدید این منطقه تولید شده اند .

با معرفی این وب سایت به همشهریان ارجمند و با ارسال مطالب خود ما را در رسیدن به این اهداف یاری نمایید.

1 نظر

  1. حسام حقیر چهرگانیحسام حقیر چهرگانیsays:

    سلام خسته نباشید پدر بزگ‌من اهل روستای چهرگان بوده و پدرم هنوز اقوامی دارند در این روستا ،خودم ۱۳ سال ایران نبودم و میخواستم در هفته آینده بیام اونجا در مورد کشاورزی اون منطقه اطلاعاتی جمع کنم اگه بتونیم برای بعد از عید یه کارایی اونجا انجام بدیم میخواستم بدونم اونجا جهاد کشاورزی داره یا کسی هست بتونیم بهش اطمینان کنیم یکم اطلاعات بگیریم ممنون از لطفتون